Billetsalg

Billetsalg til Aerosmith

Generelt billetsalg

Fredag d. 13. december kl. 10.00 startede det store generelle billetsalg, der er åbent for alle. Det officielle billetsalg varetages af Billet.dk og Ticketmaster, og alle tilgængelige billettyper finder du på deres respektive sider. Tryk på deres logo længere nede, for at komme til billetsiden.

Billetter købes ved:

En advarsel, og et par gode råd

Advarsel:

Hvis du googler Aerosmith bliver du mødt af mange sider, der vil sælge dig billetter til koncerten. Dette er ikke officielle sider, og hvis du køber billetter andre steder end Billet.dk eller Ticketmaster, kan du ende med at betale for meget eller købe ugyldige billetter. Vi kan ikke hjælpe dig, hvis du køber billet disse steder, og du risikerer at blive afvist i indgangen, og dine penge vil være spildt.

Gode råd ved store billetsalg på billet.dk

Når der er rigtig mange der gerne vil købe billetter samtidig, er der nogle ting du bør være opmærksom på, for at få den bedste chance for at få de ønskede billetter.
• Sørg for at oprette en profil på Billet.dk i forvejen, og log ind på den inden salget starter.
• Sørg for at have kreditkort klar til betaling. Undgå Mobilepay-betaling, da det er et ekstra led.
• Når salget starter, starter kø-funktionen også, og alle bliver placeret i køen i den rækkefølge de går ind på eventet lige efter salgsstart.
• Når du er gennem køen og får mulighed for at vælge billetter, så skynd dig at vælge det antal billetter, du ønsker, og klik på ”Næste”. Dine billetter er først reserveret til dig når du har klikket på ”Næste”, og du har nu 10 minutter hvor billetterne er på hold, hvor du har mulighed for at gennemføre betalingen.
• Når du får en bekræftelsesside frem på skærmen, er din ordre gennemført, og du modtager billetterne på mail indenfor kort tid.
• Print billetterne og medbring på dagen i udprintet form, enten i sort/hvid eller farve. Undgå uklare/utydelige prints. Medbring evt. også billetterne i digital form på din telefon som backup.
Bemærk at det i Danmark er forbudt ved lov at videresælge billetter til en højere pris end de er købt til.

Presale for Rock Under Broen-kunder

Presale for alle Rock Under Broen-kunder startede torsdag d. 12. december kl. 10.00. Presale kode og link bliver sendt til alle, der har købt billet til Rock Under Broen inden d. 10. december, eller hvis du har købt billet til en tidligere Rock Under Broen i perioden 2016-2019. Du vil onsdag formiddag modtage en mail med din kode og link til presale-siden. Bemærk at vi benytter den e-mail du angav da du købte dine Rock Under Broen-billetter. Hvis du efterfølgende har skiftet e-mail eller frabedt dig at blive kontaktet af Billet.dk eller Rock Under Broen, så vil du ikke modtage en presale-kode.

Del: