STADEPLADSER

Ansøgningsrunden til Rock Under Broen er åben!

Vi ønsker en blanding af food trucks og små nicheboder i vores store streetfood områder men også større boder med en højere kapacitet. Der skal være en bredt udvalg at vælge i mellem, så der er noget for enhver smag.

Sådan ansøger du:

Slip fil her eller
Maks. filstørrelse: 512 MB, Maks. antal filer: 3.
    Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

    Ansøgningsfrist: 01. februar 2024
    Ansøgninger, der sendes efter deadline, tages ikke i betragtning til den kommende festival.

    Vi får hvert år rigtig mange henvendelser og vi kan desværre ikke finde plads til alle. Du kan forvente svar senest den 1. februar 2024.

    Ofte stillede spørgsmål

    STØRRELSER, PRISER, KONTRAKTER, m.m.

    Udfyld ovenstående formular og så vender vi tilbage med et svar, så snart vi har haft mulighed for at gennemgå din ansøgning. Ved spørgsmål kan du skrive til stadeplads@rub.dk.

    Stadepladser kan som udgangspunkt bookes i størrelserne:

    • 6 x 6 meter
    • 6 x 9 meter
    • 9 x 6 meter
    • 9 x 9 meter

    Ønsker man andre mål, kan dette aftales med den stadepladsansvarlige ved at skrive til stadeplads@rub.dk.

    En stadeplads koster kr. 4.400,- / salgsmeter.

    Ønskes der mere end 6 meter bagved, koster det kr. 1.000,- / meter.

    Evt. spørgsmål kan rettes til stadepladsansvarlige på stadeplads@rub.dk.

    Depositum betales senest 7 dage efter indgået aftale.

    Depositummet refunderes ikke, hvis man melder afbud, efter aftalen er indgået.

    Efter kontrakten er fremsendt er tilbuddet gældende i 14 dage.

    Depositum betales senest 7 dage efter indgået aftale. Resten senest 16. maj 2024.

    Pladsen bliver godkendt brandmyndighederne fredag d. 07. juni 2024 kl. 10:00.
    Der skal ALLE være klar til brandeftersyn.

    FACILITETER

    El og vand tilsluttes af Rock Under Broen, som aftalt iht. kontrakten.

    Vi beder dig være så præcis som muligt når du beskriver dine behov for f.eks. strøm. Har du ikke viden på området, så anbefaler vi at du vender det med en elektriker.

    Forbrug er inkluderet i prisen.

    Evt. spørgsmål kan rettes til stadepladsansvarlige på stadeplads@rub.dk.

    Der er toilet faciliteter tilgængelige på pladsen.

     

    Internet kan tilgås efter aftale.

    Evt. spørgsmål kan rettes til stadepladsansvarlige på stadeplads@rub.dk.

    Stadeholder sørger selv for evt. betalingsløsninger.

    Bemærk at Rock Under Broen er en kontantløs festival. Det er dog ikke noget vi forpligter vores stadeholdere til. Så det bestemmer man selv om man ønsker at tage del i.

    KØRSELSTILLADELSER, PARKERING, m.m.

    Der udstedes 1 køretilladelse pr. stadeplads.

    Skal der udstedes flere koster de 250 kr.

    Vi udleverer armbånd, parkeringstilladelser i vores personalevogn fra torsdag morgen.

    Pladsen er tilgængelig for stadepladsholdere, fra fredag morgen kl. 09:00.

    AFFALD & MILJØ

    Stadeholder skal sikre at affald sorteres efter madaffald, hård plast, blød plast, pap og andet affald. Affald skal af stadeholder bringes til affaldsdepot på pladsen.

    Under festivalen er der mulighed for, at få hjælp til kørsel af affald.

    Efter endt festival er det stadeholders ansvar at bringe affald til affaldsdepotet. Friture og andet farligt affald er stadeholders eget ansvar at få fjernet fra pladsen.

    Stadepladsen skal være ryddet for affald og udstyr senest søndag kl. 10.00, med mindre andet fremgår af aftalen. Pladsen forlades som den blev modtaget – pæn og ryddelig.

    Hvis dette ikke overholdes, vil opgaven om oprydning blive tildelt en forening.

    Denne forening bliver lønnet med kr. 100,- pr. anvendt time. Denne omkostning vil blive viderefaktureret til stadeholderen. Minimum opstartsomkostning for oprydning vil være kr. 2500,-.

    Rock under Broen sætter i 2024 yderlige fokus på bæredygtighed og sætter det derfor som et krav, at alt engangsservice som anvendes på pladsen, er bionedbrydeligt.

    Ved en biologisknedbrydning nedbrydes materialet helt naturligt af mikroorganismer som svampe, alger, bakterier m.m. Materialet skal være lavet uden skadelige kemikalier/tilsætningsstoffer og af 100% naturlig oprindelse .

    Er det første gang at du som stadeholder støder på denne udfordring, så henviser vi til vores samarbejdspartner Justmore.dk.

    Du kan kontakte Just more kundeservice på telefon7020 5537, eller sende en mail til info@justmore.dk.  De sidder klar til at hjælpe dig, så du får det, der passer til Rock under Broen 2024.

    Sikkerhed

    Hvis stadeholder gør brug af gas eller har gasflasker med på pladsen skal dette meddeles Rock under Broen ved indgåelse af aftale. Det er stadeholders ansvar at opbevare samt sikre at samtlige gældende lovkrav er overholdt før, under og efter festivalen. Krav til godkendelse, trykprøvning og synligmærkning af samtlige gasflasker ligeledes stadeholder ansvar at sikre bliver overholdt

    Rock under Broen fraskriver sig ethvert ansvar hvis, at uoverensstemmelser med de lokalebrandmyndigheder betyder at stadeholder må lukke sine aktiviteter. Som guide til håndtering af gasflasker henvises til beskrivelse fra DANSK_LIVE:GASFLASKER DANSK LIVE

    Følgende er ikke tilladt at medbringe på pladsen:

    • Alkohol og læskedrikke
    • Mad
    • Telte og pavilloner
    • Havestole, haveborde, oppustelige møbler
    • Paraplyer
    • Bannere
    • Fyrværkeri o.l.
    • Grill
    • Køletasker udført i hård plastik
    • Køleelementer
    • Levende dyr
    • Professionelt kamera- eller videoudstyr, herunder droner.
    • Våben og våbenlignende genstand
    • Trækvogne er, uanset hvilken form de kommer i, ikke tilladt på pladsen.
    • Barnevogne, klapvogne og lign. uden barn er ikke tilladt.

    Barnevogne, klapvogne og lign. med barn i, er tilladt. Vagterne vurderer ved indgangen om retningslinjerne er overholdt.

    Forsøg på snyd med disse regler medfører bortvisning og klipning af armbånd.

    Objekter der ikke opfylder vores krav skal efterlades udenfor indgangen. Vi tilbyder ikke sikker opbevaring af de ting du måtte skulle efterlade uden for pladsen. Uafhentede varer kasseres når festivalen lukker den pågældende dag.